MoneyView Checkpoint blijkt succesvol

Vandaag heeft MoneyView de vierde release van MoneyView Checkpoint live gezet. Precies een jaar na de introductie van versie één van Checkpoint is duidelijk dat het platform in een grote behoefte voorziet.

Aanbieders gebruiken de online portal om de gegevens en voorwaarden van hun eigen producten in te zien en te controleren. Hiervoor is het niet nodig dat zij andere producten of diensten van MoneyView afnemen; het gebruik van Checkpoint is gratis. In totaal hebben productmanagers van ruim tachtig banken en verzekeraars mutaties in voorwaarden uitgevoerd in bijna vierhonderd verschillende financiële producten. 

Projectleider Koen Weenink van MoneyView is tevreden: 
“We hebben meer dan een jaar gewerkt aan de eerste versie van Checkpoint. De grootste uitdaging was om de interface overzichtelijk en gebruikersvriendelijk te maken, ook als de producten complex van samenstelling zijn. De snelheid waarmee bijna alle aanbieders de portal zijn gaan gebruiken bewijst dat we daarin geslaagd zijn.”

Checkpoint wordt nu voor vijfentwintig verschillende productcategorieën gebruikt, van schadeverzekeringen en inkomensverzekeringen tot en met lijfrentes, hypotheken en levensverzekeringen. Binnenkort worden beleggingsrekeningen aan het lijstje toegevoegd. 
 
Geplaatst op 16-04-2021

< VorigeVolgende >


Share on: