De Goudse en De Zeeuwse steken horecarelaties hart onder de riem

Verzekeraar De Goudse en dochtermaatschappij De Zeeuwse houden een speciale actie om hun horecarelaties te ondersteunen. Alle 605 medewerkers van de twee bedrijven kunnen voor € 100,- gaan besteden bij één of meer horecabedrijven die bij De Goudse of De Zeeuwse verzekerd zijn. De actie wordt gehouden onder het motto ‘Warm Hart voor de Horeca’.

De medewerkers worden opgeroepen om daarna de horecaondernemer(s) te bedanken met een mooie recensie op social media. De beste/origineelste/meest pakkende recensie wordt beloond. De horecarelatie over wie de recensie gaat, betaalt een jaar lang geen premie voor zijn verzekeringspakket bij De Goudse/De Zeeuwse en de schrijver van de recensie wint een hotelbon.

Hart onder de riem
Op deze manier willen de bedrijven horecarelaties een hart onder de riem steken en medewerkers belonen voor hun inzet in dit bijzondere jaar. Geert Bouwmeester, bestuursvoorzitter van familiebedrijf De Goudse: ‘De horeca is een van onze focusbranches. Veel van deze relaties zijn ongelooflijk hard getroffen en hebben het erg moeilijk. Met deze actie willen we laten zien dat we aan hen denken en achter hen staan. Bovendien is dit een mooie beloning voor onze medewerkers. Wij zijn er trots op hoe zij erin zijn geslaagd om ondanks de moeilijke omstandigheden de dienstverlening aan onze adviseurs en verzekerden op een hoog peil te houden.’

 

Eerdere hulp
Al eerder heeft De Goudse laten merken begrip te hebben voor de problemen van horecaondernemers. Zo is de dekking van een aantal verzekeringen uitgebreid met schade die verband houdt met het bezorgen van maaltijden. Ook heeft de verzekeraar ondernemers die door de crisis in betalingsproblemen kwamen of dreigden te komen een betalingsregeling aangeboden. Bovendien is er speciale dienstverlening om relaties met een verzuimverzekering extra te ondersteunen, bijvoorbeeld met een coachingsgesprek voor de ondernemer.

Geplaatst op 17-12-2020

< VorigeVolgende >


Share on: