De Vereende zet stap op het gebied van klantgerichtheid en duurzaamheid

De Vereende gaat een samenwerkingsverband aan met MainPlus om klanten met een inboedel en/of opstalverzekering beter te kunnen bedienen. Deze klanten kunnen namelijk voortaan ook kiezen voor Duurzaam schadeherstel.

In opdracht van de Vereende zorgt MainPlus ervoor dat een professionele en betrouwbare herstelpartner op korte termijn schade aan inboedel of opstal komt herstellen. Naast de extra mogelijkheid die het de klant biedt, draagt dit initiatief ook bij aan verduurzaming van de dienstverlening. 

Duurzaam schadeherstel 
Duurzaam schadeherstel betekent dat de klant ervoor kan kiezen om schades die hersteld kunnen worden, te laten herstellen in plaats van te laten vervangen. Schades die niet meer hersteld kunnen worden, worden natuurlijk vervangen. Hiervoor maakt de Vereende gebruik van een netwerk van betrouwbare schadeherstelbedrijven. Deze bedrijven hebben allemaal het GroenGedaan certificaat en leveren kwalitatief werk op een aantoonbaar duurzame manier. 
 
Voor de klanten van de Vereende heeft dit een drietal grote voordelen:
  • Het ontzorgt de klant
  • Het is voordeliger voor de klant, want deze krijgt korting op zijn eigen risico
  • Het geeft de klant een duurzame keuzemogelijkheid
 
Lodie van Duijse, Manager Claims van de Vereende, is blij met het initiatief. “Mensen en risico’s zijn lang niet altijd langs een meetlat te leggen terwijl de verzekeringsbehoefte onverminderd aanwezig is. Daarom gaan wij altijd graag de uitdaging aan om de meest passende oplossing te vinden. Het duurzaam schadeherstel is precies zo’n oplossing. De klant kan hiermee onze dienstverlening nog beter op zijn wensen laten aansluiten en ook nog op een duurzame manier.”
 
Geplaatst op 23-03-2023

< VorigeVolgende >


Share on: