VHD implementeert Genesys Cloud voor innovatief klantcontact
VHD, gespecialiseerd in het organiseren van hulp in binnen- en buitenland, heeft met succes het communicatieplatform Genesys Cloud geïntroduceerd binnen haar 24/7 dienstverlening.
Dit nieuwe platform, begeleid en geïmplementeerd door VHD met hulp van Frontline Solutions en ExperiCom, stelt VHD in staat om haar klantcontact naar een hoger niveau te tillen en haar dienstverlening verder te verbeteren. Met de implementatie van Genesys Cloud kan VHD flexibel inspelen op de groeiende behoeften en verwachtingen van (eind)klanten, met innovatieve technologie die schaalbaarheid en persoonlijke service ondersteunt.Deze geavanceerde technologie maakt het mogelijk voor VHD om mensen in nood nog sneller te voorzien van de beste hulp in naam van haar opdrachtgevers. Hier zijn hoge standaarden aan verbonden; een hoge kwaliteit van hulpverlening begint met een snelle bereikbaarheid en klantgerichte oplossingen. Genesys Cloud biedt VHD de mogelijkheid om deze hulpverlening continu te optimaliseren.
Met het nieuwe communicatieplatform, een cloudoplossing die de kracht van moderne technologie combineert met intuïtieve mogelijkheden voor eindklanten en medewerkers, kan VHD klanten via meerdere kanalen bedienen. Dit biedt een ongeëvenaarde flexibiliteit om klantbehoeften effectief te beantwoorden en helpt bij het realiseren van efficiëntere processen en kortere wachttijden. Door de integratie met systemen en uitgekiende werkwijzen is alle benodigde informatie direct beschikbaar voor medewerkers, wat zorgt voor een nog betere service en optimale klantervaring.
Frontline Solutions, een bewezen partner in klantcontactoplossingen, heeft de implementatie van Genesys Cloud voor VHD samen met een adviseur van ExperiCom begeleid. Frontline heeft uitgebreide ervaring met het realiseren van klantspecifieke implementaties voor bedrijven, overheden en organisaties, waarbij zij met maatwerk de digitale transformatie van klantcontact bevordert. ExperiCom heeft bijgedragen aan een soepele overgang naar het nieuwe platform, met behoud van VHD’s kernwaarden van klantgerichtheid en betrouwbaarheid.
“Dankzij de samenwerking met Frontline Solutions én ExperiCom kunnen we nu gebruikmaken van een toekomstbestendige oplossing die aansluit bij onze ambitie om klanten altijd de best mogelijke service te bieden,” zegt Wouter Varenkamp, Operations Director bij VHD. “Genesys Cloud biedt ons een solide basis voor de toekomst en stelt ons in staat om proactief in te spelen op de veranderende wensen van onze klanten.”
Met deze implementatie zet VHD een belangrijke stap op het gebied van digitalisering, waarbij de organisatie klaar is om nu - en in de toekomst - mensen te voorzien van de beste hulp.
Over VHD:
Bij VHD staat hulp centraal. VHD is gespecialiseerd in het organiseren van hulp van incidenten in binnen- en buitenland, het geven van advies en het verzorgen van klantcontact. VHD ondersteunt o.a. verzekeraars, leasemaatschappijen, garageconcepten, autofabrikanten, retail, woningbouwverenigingen en overheidsinstanties. Hierbij waarborgt VHD snelle en betrouwbare hulpverlening voor hun klanten in diverse situaties, variërend van pechhulp en medische ondersteuning tot technische bijstand en noodhulp. Door middel van een toegewijd team en gebruik van geavanceerde technologie biedt VHD haar opdrachtgevers de zekerheid dat hun klanten in noodsituaties direct en professioneel worden geholpen.
Over Frontline Solutions:
Frontline Solutions is een toonaangevende specialist in klantcontactoplossingen, met meer dan 20 jaar ervaring in de sector. Het bedrijf biedt organisaties advies, implementatie en ondersteuning op het gebied van innovatieve klantcontacttechnologieën en helpt hen zo om hun klantinteracties te optimaliseren. Frontline Solutions werkt samen met diverse bedrijven om hun serviceprocessen te verbeteren en hun digitale transformaties te versnellen. Door hun diepgaande kennis van klantbehoeften en technologische mogelijkheden, biedt Frontline Solutions maatwerkoplossingen die klanttevredenheid en efficiëntie verhogen.
Over ExperiCom:
ExperiCom is een specialist op het gebied van efficiënt en effectief inrichten van klantcontact en communicatietechnologie. De specialisten van ExperiCom begeleiden organisaties bij de selectie van de juiste technologie en de beste implementatiepartner voor deze technologie. Daarbij leveren ze advies en interim-management om dergelijke transformaties te begeleiden.
Geplaatst op 19-12-2024
< VorigeVolgende >
Share on: