112Schade kiest Simplifai als partner voor geautomatiseerde schadeafhandeling

Simplifai, leverancier van AI-gedreven automatiseringsoplossingen, verwelkomt 112Schade, een schadebehandelings- organisatie in Nederland, als haar nieuwste klant. Door gebruik te maken van de Simplifai Claims Intake Solution zal 112Schade haar schadeafhandelingsproces stroomlijnen, bedrijfsprocessen verbeteren en klaar zijn voor toekomstige groei.

112Schade, sinds 2019 onderdeel van Compensa Letselschade, is gespecialiseerd in het ondersteunen van verkeersslachtoffers in Nederland bij het verhalen van schade op aansprakelijke partijen. Met een sterke focus op kwaliteit en klantgerichtheid biedt 112Schade uitgebreide ondersteuning voor zowel materiële als letselschadeclaims.

Door de implementatie van de AI-oplossing van Simplifai kan 112Schade zich richten op klantgerichte taken die een persoonlijke aanpak vereisen, terwijl de tijd besteed aan handmatige en administratieve processen wordt verminderd. Door repetitieve taken te automatiseren, verbetert 112Schade de efficiëntie en servicekwaliteit, zonder concessies te doen aan de waarde die aan klanten wordt geleverd.

Arno te Linde, COO bij 112Schade, verklaarde: “Wij kijken uit naar de samenwerking met Simplifai om onze administratieve processen te automatiseren en onze efficiëntie te vergroten. Dit stelt ons in staat om meer klantgericht te werken, toegevoegde waarde te bieden en ons voor te bereiden op de toekomst.”

Jeremy van Vugt, Business Development Manager bij Simplifai, voegde daaraan toe: “We zijn trots op de samenwerking met 112 Schade en kijken ernaar uit om hen te ondersteunen bij het automatiseren en optimaliseren van hun processen. Met onze AI-oplossingen helpen we hen efficiënter te werken en meer focus te leggen op wat echt belangrijk is: hun klanten de best mogelijke service bieden.”

112Schade heeft voor Simplifai gekozen boven andere AI-partners vanwege hun diepgaande kennis van de verzekeringsbranche. Door gebruik te maken van de expertise en bewezen AI-capaciteiten van Simplifai, is 112Schade in staat om hun operaties te stroomlijnen en een toekomstgerichte aanpak te hanteren in een steeds veranderend verzekeringslandschap. Simplifai is trots om 112Schade te ondersteunen in deze reis en kijkt ernaar uit om bij te dragen aan hun voortdurende succes.
Geplaatst op 03-12-2024

< VorigeVolgende >


Share on: