Aplaza is klaar voor de toekomst met nieuw platform
Jaarlijks gaan bijna 70 miljoen documenten, berichten en transacties over het platform van Aplaza. Om deze volumes snel en veilig te kunnen blijven afleveren, heeft Aplaza haar platform volledig vernieuwd. Het platform voldoet nu aan de hoogste security-eisen en is klaar om de groeiambities volledig waar te maken.
Inmiddels maken meer dan 1.300 intermediairkantoren dagelijks gebruik van het platform om gegevens bij verzekeraars, serviceproviders en assuradeuren op te halen. Op jaarbasis bespaart het aangesloten intermediair ruim meer dan 1300 uur per kantoor en gezamenlijk ruim 1,7 miljoen uur per jaar. Begin dit jaar verwelkomde Aplaza alweer de 40e aanbieder die gaat aansluiten. Inmiddels zijn ook tien softwareleveranciers gekoppeld.
“Om het nieuwe platform te kunnen gebruiken is veel werk verricht. De bij ons aangesloten softwareleveranciers hebben ervoor gezorgd dat de overstap naar het nieuwe platform voor het intermediair volledig automatisch is gebeurd”, zegt Marco Hendrickx, directeur van Aplaza. “Dat de aangesloten intermediairs hier niets van hebben gemerkt, is echt te danken aan de softwareleveranciers A.i. Automatisering, ANVA, Assistent, Bugs Business, CCS, CUMUS, DIAS, DossierData, Faster Forward en SuppSonic.”
Nieuwe IT-partner
“We zijn erg trots dat we in 11 maanden tijd in nauwe samenwerking met de al eerdergenoemde softwareleveranciers en met onze nieuwe IT-partner Conclusion-AMIS een compleet nieuw platform hebben neergezet, gebaseerd op de nieuwste technologische ontwikkeling, dat is voorbereid op onze toekomstige groei en voldoet aan alle vereisten op het gebied van security en gegevensbescherming. Dat was echt één van onze belangrijkste prioriteiten. Belangrijk is ook dat alle gegevens worden verwerkt in het Microsoft Datacenter in Nederland.”
< VorigeVolgende >
Share on: