Laatste drie nominaties van het Adfiz Prestatie Onderzoek: verzekerbaarheid

45 initiatieven werden aangemeld voor het vernieuwde Adfiz Prestatie Onderzoek. De afgelopen weken zijn de jury’s bijeengekomen om de genomineerden vast te stellen. Voor het thema verzekerbaarheid heeft de jury onder leiding van voorzitter Jurjen Burghgraef de volgende initiatieven genomineerd:

a.s.r., Nationale Nederlanden en Vereende genomineerd in categorie Verzekerbaarheid van het Adfiz Prestatie Onderzoek

Nominatie 1: a.s.r. met Langer mee AOV
Voor ondernemers met fysiek zware beroepen is het door de hoge premie en de beperkte eindleeftijd onaantrekkelijk om zich te verzekeren tegen arbeidsongeschiktheid. Met de Langer mee AOV biedt a.s.r. deze ondernemers een oplossing om inkomensterugval bij arbeidsongeschiktheid toch te verzekeren. Het product richt zich daarvoor op diverse preventiemaatregelen. Daarnaast hebben ondernemers meerdere keren per jaar contact met arbeidsdeskundigen om vroegtijdig de arbeidscapaciteit en –mobiliteit te bespreken.
 
Nominatie 2: Nationale Nederlanden met Dekking voor opruimen zonnepaneeldeeltjes
Wie moet betalen voor het opruimen van (on)verbrande resten van zonnepanelen (zonnepaneeldeeltjes) is vaak onduidelijk. Door deze dekking toe te voegen aan de milieuschadeverzekering biedt NN duidelijkheid. Doordat hiervoor geen extra premie in rekening wordt gebracht, krijgen alle klanten met een bestaande Milieuschadeverzekering deze dekking gratis.
 
Nominatie 3: De Vereende met RijBeterBox
Om het aantal schades te verminderen en taxibedrijven weer aantrekkelijk te maken voor reguliere verzekeraars, introduceerde de Vereende begin februari de RijBeterBox. Deze box die eenvoudig kan worden ingeplugd in de taxi meet aan de hand van 7 parameters het rijgedrag van de taxichauffeur en kent daar een score aan toe. Iedere maand ontvangt de chauffeur dan rijtips hoe hij zijn gedrag kan verbeteren en een score voor zijn rijgedrag. Op basis van de gemiddelde score van de laatste zes maanden voor de hoofdpremievervaldatum ontvangt de klant een jaar lang korting op de premie.
De uiteindelijke winnaars per categorie worden op 12 januari bekend gemaakt tijdens de Adfiz Nieuwjaarsbijeenkomst. Wil je daar ook bij zijn, klik dan hier.
Geplaatst op 14-12-2022

< VorigeVolgende >


Share on: