Online verzekeraar wefox gaat partnership aan met AC Milan

Voetbalclub AC Milan gaat een partnership aan met de in 2015 opgerichte online verzekeraar wefox. Hiermee wordt de Europese insurtech de officiƫle verzekeringspartner en Premium Partner van de voetbalclub en de allereerste officiƫle Back-of-Shirt Partner. Het wefox-logo is vanaf de wedstrijd AC Milan tegen Udinese van vrijdag 25 februari te zien op de achterkant van het tenue van het mannenteam.

Dankzij het partnerschap met AC Milan breidt wefox nu officieel uit naar Italië, waar het zijn innovatieve verzekeringsproducten vanaf maart op de markt brengt. Sinds de lancering in 2015 heeft wefox ingezet op AI-technologie, waardoor verzekeringen voor iedereen toegankelijker zijn.
 
Julian Teicke, oprichter en CEO bij wefox: "Als voetbalfan is het ongelooflijk om hier samen te zijn met het team van AC Milan. Vanaf vandaag hebben we niet alleen de ruggen van de spelers van AC Milan, maar samen hebben we ook de ruggen van de miljoenen fans van AC Milan over de hele wereld. We zullen helpen om de spelers en fans veilig te houden - of ze nu op het veld spelen of een autoverzekering kopen. Wij zullen hen voorzien van een verzekering die eenvoudig, gemakkelijk en geschikt is voor het doel. Het is een grote eer om hier schouder aan schouder te staan met AC Milan CEO Ivan Gazidis en Chief Revenue Officer Casper Stylsvig en we kijken samen uit naar een succesvolle samenwerking  in de komende jaren".
 
AC Milan Chief Revenue Officer Casper Stylsvig: "We zijn verheugd dat we wefox mogen verwelkomen in onze exclusieve familie van Premium Partners. En trots dat het wefox-logo wordt opgenomen op ons iconische rood-zwarte tenue. Hoewel het logo op ons shirt zeker het meest tastbare aspect van dit partnerschap zal zijn, willen we dat dit moment het begin is van een spannende reis voor beide merken en onze fans over de hele wereld."

Geplaatst op 21-02-2022

< VorigeVolgende >


Share on: