ABBS sluit jaar af met online pubquiz en borrelbox
Gisteravond vond de Jaarafsluiting van de Amsterdamse Beurs Brand Sociëteit plaats. Niet, zoals gebruikelijk, een Jaardiner in een restaurant, maar ‘iets anders’ op afstand.
Leden van de ABBS hebben van tevoren wat vragen moeten beantwoorden. Eigenlijk puur omdat de organisatie wilde weten of je bier, witte of rode wijn drinkt en of je vegetariër bent. Want deelnemers ontvingen een luxe borrelbox met drank naar keuze.
Online pubquiz
Ook het programma bleef – tot kort voor de start – een verrassing voor de leden. Een kwartier voor aanvang ontvingen de deelnemers namelijk pas een mail waarin stond dat een app gedownload moest worden. Met die app kon iedereen meedoen met een online quiz.
Over de Amsterdamse Beurs Brand Sociëteit
De Amsterdamse Beurs Brand Sociëteit (A.B.B.S.) is een brancheorganisatie, opgericht in 1983, waar verzekeraars, (herverzekerings)makelaars, schade-experts, taxateurs en advocaten, werkzaam binnen de co-assurantie Brand elkaar kunnen ontmoeten. Eens per maand organiseert A.B.B.S. een bijeenkomst, waar leden op een ongedwongen manier contacten kunnen leggen en kennis kunnen delen. Nu in coronatijd helaas wat minder, maar als het enigszins kan zal die frequentie weer aangehouden worden.
< VorigeVolgende >
Share on: