BosBoon Schadeservice BV heet vanaf vandaag SilverPulse TPA Services

BosBoon Schadeservice is ooit opgericht om bij onverzekerde belangen partijen bij te staan (claims en regres). Het bedrijf is inmiddels uitgegroeid tot een serieuze marktpartij en de naamswijziging naar SilverPulse TPA Services is het sluitstuk van de overgang naar een nieuwe manier van werken.

Na enkele ‘transitiejaren’ is de nieuwe naam SilverPulse TPA Services het sluitstuk van de overgang naar een nieuwe manier van werken. Nieuwe mensen, nieuwe diensten en nu dus ook een nieuwe naam en website: www.silverpulse.nl

Wat blijft gelijk? 
De kantoorlocatie, de vertrouwde contactpersonen en de telefoonnummers blijven gelijk. Alle emailadressen zullen worden omgezet (waarbij geen berichten verloren gaan) en de vaste relaties en contacten zullen daarvan op de hoogte worden gesteld. 


Wat gaat er veranderen? 
Naast de naam zal de kennis en kunde die zich binnen het bedrijf bevindt slimmer worden ingezet om zo de klant nog beter van dienst te kunnen zijn. Daarnaast is het dienstenpalet verder uitgebreid, maar enkel naar gebieden waar men de expertise voor in huis heeft.
Zo kunnen personenschades nog beter worden afgehandeld doordat er sinds kort twee herstelcoaches aan boord zijn. Mediation-trajecten kunnen inmiddels ook worden verzorgd en voor runoff-portefeuilles kan SilverPulse TPA Services pasklare oplossingen bieden.

Directeur Twan Meulendijks zegt het zo: “Een naamswijziging is altijd spannend. Je neemt toch afscheid van een voor velen vertrouwde naam en je moet maar zien of de nieuwe naam dezelfde aantrekkingskracht oplevert. Maar echt zorgen maak ik me niet, want het gaat toch om de dienst die achter de naam schuilt en die willen wij blijvend leveren op topniveau.”

Geplaatst op 21-10-2020


Share on: