Niels Zijderveld nieuwe CCO FRISS
Niels Zijderveld maakt de overstap naar FRISS. Na ruim zeven jaar te hebben gewerkt als Sales Director bij Guidewire, Inc., de toonaangevende leverancier van core systemen voor schadeverzekeraars, zal Niels voortaan als Chief Commercial Officer aan het hoofd staan van de afdelingen Sales en Marketing van FRISS.
"Met Niels aan boord kunnen we onze positie als marktleider op het gebied van fraude- en risico-analyse versterken en de organisatie opschalen om in te spelen op de toenemende behoeften van onze klanten", vertelt CEO en mede-oprichter van FRISS Jeroen Morrenhof. "Doordat Niels al talloze klanten met succes heeft geholpen hun core systemen te moderniseren, heeft hij een unieke kijk op de toenemende eisen van de moderne verzekeringsmaatschappijen. Wij zijn altijd bezig om onze activiteiten verder uit te breiden en ik ben bijzonder blij dat we dit kunnen doen onder Niels' zorgvuldige leiding, in de wetenschap dat de behoeften van onze klanten altijd onze hoogste prioriteit hebben."
Niels komt de FRISS-familie versterken in een spannende tijd, waarin de noodzaak om de verzekeringsbranche eerlijker te maken groter is dan ooit. Fraude maakt 10 tot 20% van de claimkosten van verzekeraars uit en kost de gemiddelde, eerlijke klant zo'n USD 600 tot 700 per jaar aan onnodig hoge premies.
"Ik heb in de afgelopen jaren nauw met FRISS samengewerkt en FRISS is altijd een hechte en waardevolle partner voor mijn klanten geweest", aldus Niels. "De unieke fraude- en risicoanalyse van FRISS is cruciaal om zowel bij Schade als Acceptatie veilige automatische verwerking (STP) door te kunnen voeren. Hierdoor kunnen de meest waardevolle middelen van verzekeraars, namelijk de medewerkers, meer tijd vrijmaken voor hun klanten. De resultaten die FRISS heeft behaald bij klanten zijn zowel in kwantitatief als kwalitatief opzicht spectaculair te noemen. Dus ja, ik verheug me er enorm op om FRISS te helpen bij de nobele missie om eerlijke klanten – d.w.z. de grote meerderheid van mensen zoals u en ik – de eerlijke premies en de klantenservice te bieden waar ze recht op hebben."
Niels zal toezicht houden op alle commerciële activiteiten van FRISS, een snelgroeiende onderneming met vijf mondiale kantoren. Naast het waarborgen van blijvend succes voor het bedrijf zal Niels ook de FRISS-cultuur scherp in het oog houden: met name als het gaat om de kernwaarde dat FRISS een bedrijf wil zijn waarmee klanten graag zakendoen. Want net als de overige 160 medewerkers van FRISS beseft Niels dat een eersteklas product slechts zo goed is als de mensen die het product maken en gebruiken.
< VorigeVolgende >
Share on: