Van Ameyde en Simplifai winnen Diamond Award op ITC DIA Amsterdam 2024
Tijdens het ITC DIA Europe evenement afgelopen week hebben Van Ameyde en Simplifai een Diamond Award gewonnen voor hun gezamenlijke Deep Dive sessie genaamd 'Leveraging Generative AI in Claims'.
De Diamond Award wordt traditioneel uitgereikt op elk ITC DIA evenement om de presentatie te erkennen die de meest strategische impact heeft in de verzekeringsindustrie. Deze prestigieuze award werd aan Van Ameyde en Simplifai toegekend door de bezoekers bestaande uit diverse professionals binnen verzekeringsmaatschappijen, technologieaanbieders en dienstverleners.De presentatie werd gegeven door Marco Valkenburg, Digital Innovatie Directeur van Van Ameyde, Erik Leung, medeoprichter van Simplifai, en werd gepresenteerd door Ilah Waals van Van Ameyde. De deskundige sprekers introduceerden hun bedrijven en legden hun samenwerking uit:
Van Ameyde is een wereldwijd claims- en risicomanagementbedrijf dat zich richt op het bieden van innovatieve en efficiënte oplossingen voor de verzekerings- en aanverwante industrieën. Hun belangrijkste aanbod omvat een intern claims-behandelingsplatform en claims behandelaars om claims te verwerken wanneer verzekerings- en aanverwante bedrijven deze nodig hebben.
Simplifai biedt AI-automatisering om de verwerking van claims naar een hoger niveau te tillen op het gebied van snelheid en nauwkeurigheid en is de AI-partner/leverancier voor Van Ameyde.
De twee bedrijven demonstreerden vervolgens hoe ze gezamenlijk claims snel en nauwkeurig kunnen oplossen, met behulp van intelligente automatisering en generatieve AI, evenals een demonstratie van Simplifai’s InsuranceGPT.
“Wij claimen de Diamond Award niet voor onszelf, maar voor onze klanten,” zegt Marco Valkenburg, een Van Ameyde-veteraan met meer dan 20 jaar ervaring. “De strategische impact die we presenteerden is de actie die we ondernemen en de inspanningen die we leveren om ervoor te zorgen dat we onze klanten consequent de best mogelijke diensten bieden door de ontwikkelingen in de branche bij te houden en state-of-the-art technologie in onze processen te integreren.”
“We wilden de gebruikers op ITC DIA een nieuwe manier van claimsverwerking bieden,” aldus Erik Leung, Chief Product Officer en medeoprichter van Simplifai. “Met onze twee samenwerkende oplossingen; Van Ameyde’s claimsbehandelingsplatform, ECHO, en onze InsuranceGPT, is deze erkenning speciaal voor ons beiden.”
Over Simplifai: Opgericht in 2017, is Simplifai het beveiligde AI-bedrijf. Wij creëren het Simplifai AI Automation platform, dat wordt gebruikt om een aantal oplossingen te ontwikkelen voor de verzekerings- en banksector, waaronder Claims Intake, Claims Processing, Underwriting, en Customer Interaction. De oplossingen van Simplifai verminderen klantverloop, verlagen operationele kosten, verbeteren klanttevredenheid en bieden onze klanten een sterk concurrentievoordeel. We zijn gevestigd in Oslo, Noorwegen, met kantoren in Pune, India, Nederland en Oekraïne. Meer informatie: www.simplifai.ai.
Over Van Ameyde: Al meer dan zeven decennia behandelt Van Ameyde Group het hele claimproces (van de eerste melding van verlies tot de afsluiting van claims) met hardwerkende, innovatieve mensen. Deze menselijke intelligentie stimuleert onze digitale transformatie in AI-processen en IT-systemen. Onze groep van claimsbehandelaars verwerkt jaarlijks 800.000 claims in ons eigen claimsbehandelingsplatform, ECHO, waarbij de juiste hoeveelheid menselijke empathie en menselijke intelligentie wordt toegevoegd aan het proces in alle verzekeringsbranches. Sinds 2007 wordt ECHO gebruikt door onze 48 dochterondernemingen en externe partijen in tal van landen. Lees meer over de oplossingen die wij bieden: Van Ameyde.
Geplaatst op 18-06-2024
< VorigeVolgende >
Share on: