Nationale-Nederlanden start online portaal voor slachtoffers letselschade
Het Letselschadeportaal van Nationale-Nederlanden voor slachtoffers is vanaf deze week online. In het portaal kunnen zij eenvoudig de afwikkeling van hun schade volgen, documenten uploaden en communiceren met hun letselschadebehandelaar. Slachtoffers zijn vaak geen klant bij de verzekeraar en kunnen nu via het portaal beter bijgestaan worden in de afwikkeling van hun letselschade.
Na het oplopen van letsel door een ongeval, komt er veel op het slachtoffer af. Ook kan de afwikkeling van een letselschade ingewikkeld zijn en lang duren. Met het Letselschadeportaal wil Nationale-Nederlanden de schade zo snel en transparant mogelijk afwikkelen voor het slachtoffer. Dit doen ze achter een veilige inlogomgeving met iDIN.
Introductie eerste versie
Deze eerste versie van het Letselschadeportaal zal voornamelijk gebruikt worden door slachtoffers met licht letsel. De letselschadebehandelaar van Nationale-Nederlanden bekijkt op basis van enkele criteria of een slachtoffer in aanmerking komt voor het afhandelen van de schade via het Letselschadeportaal.
Gefaseerde uitbreiding
Nationale-Nederlanden breidt het Letselschadeportaal geleidelijk uit zodat steeds meer slachtoffers gebruik kunnen maken van het portaal. Hierbij wordt zorgvuldig gekeken naar de feedback van zowel slachtoffers als de eigen medewerkers. Zodat verbeterwensen zo goed mogelijk meegenomen worden in de verdere ontwikkeling van het portaal.
< VorigeVolgende >
Share on: