Blinqx voegt BI-specialist HippoLine toe aan portfolio
Blinqx, aanbieder van softwareoplossingen voor MKBs, corporates en dienstverlenende organisaties, kondigt vandaag aan dat HippoLine onderdeel wordt van de Blinqx organisatie. HippoLine biedt data- en business intelligence (BI) voor de hypotheek- en verzekeringsmarkt, het MKB, maatschappelijke organisaties en publieke sector. Hiermee voegt Blinqx een zeer sterke en bewezen BI oplossing toe aan de bestaande dienstverlening voor al haar markten.
HippoLine is een key speler in business intelligence (BI) en heeft de afgelopen jaren een belangrijke positie in Nederland verworven met haar oplossingen. Dit behelst het leveren van complete BI software platformen, het bouwen en managen van BI dashboards en (remote) BI consulting. Hiermee heeft HippoLine een centrale positie in het IT landschap van haar klanten.Ruud van der Kruk, CEO Blinqx: ‘Met veel trots verwelkomen wij het team van HippoLine bij Blinqx. Onder leiding van Mirjam van Kooten - oprichter en CEO – is HippoLine de afgelopen jaren uitgegroeid tot een sterke BI speler met indrukwekkend klantenbestand. De persoonlijke aanpak en het innovatieve karakter die hierin leidend zijn, passen heel goed bij het DNA van Blinqx.
De expertise van HippoLine past naadloos in onze platform filosofie. Met de toevoeging van deze krachtige BI propositie aan onze bestaande software oplossingen kunnen we de intermediairs, accountants en MKBs die we afzonderlijk van elkaar al bedienden, nóg completer gaan servicen met een geïntegreerd dienstenaanbod.’
Mirjam van Kooten, CEO HippoLine: ‘Blinqx heeft het afgelopen jaar prachtige stappen gezet als totaalspeler voor zakelijke en financiële SaaS oplossingen. De stap voor HippoLine om samen op te trekken met Blinqx voelt dan ook heel natuurlijk in deze fase van onze organisatie. Na 15 jaar zelfstandig een mooie groei te hebben gerealiseerd, zijn we er met het team klaar voor om een volgende groeifase in te gaan. Samen met Blinqx kunnen we een complete software suite bieden aan onze – veelal – identieke klantgroepen. Daarnaast ontstaat met dit partnerschap veel ruimte voor (nog) verdere uitbreiding van onze BI tooling, waarmee we ook in de toekomst voorop blijven lopen in de markt.’
Geplaatst op 08-01-2024
< VorigeVolgende >
Share on: