MainPlus gaat noodhersteldienst leveren voor klanten van Unigarant

Schadehersteller MainPlus gaat voor de bijna 60.000 klanten van verzekeraar Unigarant een nooddienst verzorgen die spoedeisende schade aan inboedels en opstallen verhelpt. De dienst krijgt de naam Noodherstel Thuis. Daarnaast verlengen de twee partijen hun samenwerking op het gebied van naturaherstel. MainPlus verzorgde deze dienst de afgelopen drie jaar al voor Unigarant en doet dat ook de komende twee jaar weer.

Bij Noodherstel Thuis kan het onder meer gaan om buitensluitingen, rioolontstoppingen, lekkages en ongedierteplagen.  “We zijn erg trots dat we de samenwerking met deze mooie partner niet alleen bestendigen, maar ook verder gaan uitbreiden”, aldus MainPlus-directeur Michel Amptmeijer. “Met het verzorgen van de dienst Noodherstel Thuis voor de klanten van Unigarant zetten we een belangrijke stap om onze diensten naast verzekerd herstel uit te breiden met niet-verzekerd herstel. Bovendien zijn we natuurlijk heel blij dat Unigarant de grote voordelen van naturaherstel ziet, zowel op het gebied van kostenbesparing als duurzaamheid.”

 

Klanten iets extra’s aanbieden
Brigit Maat, innovatiespecialist bij Unigarant: “Noodherstel Thuis is bedoeld voor iedereen die een spoedreparatie in of om het huis nodig heeft die niet onder de dekking van de ANWB Opstalverzekering valt. Geregeld krijgen we klanten aan de lijn die vertellen dat ze naast het herstellen van de schade ook de oorzaak van het probleem willen verhelpen. Ook al vallen die kosten vaak niet binnen de ANWB Opstalverzekering. Voor deze klanten hebben we nu een oplossing.”

 

Noodherstel Thuis werkt met een landelijk netwerk van 1750 herstelspecialisten om mensen te helpen bij onverzekerde schades die onmiddellijk moeten worden verholpen. De dienst Noodherstel Thuis is 24 uur per dag en zeven dagen per week bereikbaar voor spoedeisende klussen. In noodsituaties kan een vakman binnen drie uur ter plaatse zijn.

 

Fijnmazig netwerk
Wie daarbij snelle hulp nodig heeft, valt nog te vaak ten prooi aan dubieuze types die slecht werk leveren, woekerprijzen rekenen en klanten intimideren. “Te veel consumenten worden helaas slachtoffer van malafide praktijken”, aldus Amptmeijer. “We hebben samen met onze gespecialiseerde herstelpartners een fijnmazig netwerk opgezet waarbij schades worden hersteld tegen reële, vooraf bepaalde tarieven.”

Geplaatst op 21-07-2022


Share on: