DIAS en CED gaan koppelen voor efficiëntere schade-afhandeling

Bedrijfssoftwareleverancier DIAS en CED gaan samenwerken. In de aankomende periode wordt het schade-afhandelingsplatform CED Connect gekoppeld aan de functionaliteit die DIAS biedt aan financieel intermediairs. Hierdoor realiseren financieel intermediairs en gevolmachtigde agenten een efficiëntere schade-afhandeling.

Foto v.l.n.r.: Erik Geels, Manager Partners & Consultancy (DIAS), Fred Lingg, Algemeen Directeur (DIAS), Nico Laan, General Manager CED Connect, Ruud Kooijman, Managing Director CED Expertise en Repair en Leon Landman, Product Development Manager (CED)

“CED Connect is het geavanceerde platform voor digitale schadebehandeling. Met CED Connect is een groot deel van het schade-afhandelingsproces geautomatiseerd. Van de controle van de polis, het vaststellen van de aansprakelijkheid en het schadebedrag, de financiële afwikkeling, tot aan herstel en communicatie”, zegt Nico Laan, General Manager CED Connect. 


“Door de koppeling zullen de functionaliteiten van het CED Connect platform optimaal gecombineerd worden met die van DIAS. Eenvoudige schades worden hiermee volledig geautomatiseerd afgehandeld, waardoor onze klanten meer tijd overhouden voor de complexere schadegevallen; het echte werk”, zegt Erik Geels, Manager Partners & Consultancy bij DIAS. 


“Wij zijn er trots op dat veel gevolmachtigden CED Connect al naar tevredenheid gebruiken. Met de koppeling met DIAS kunnen nog meer assurantiebedrijven profiteren van de functionaliteiten en voordelen. De efficiëntere schade-afhandeling betekent méér tijd voor persoonlijke aandacht voor klanten, iets dat zeer wordt gewaardeerd in de digitale wereld waarin we leven. De bouw van de koppeling is inmiddels gestart waardoor de eerste DIAS gebruikers volgende maand al aangesloten kunnen worden”, zegt Ruud Kooijman, Managing Director bij CED.
Geplaatst op 13-04-2021

Volgende >


Share on: