Kifid Kennis biedt een nieuw kennisdocument

Op Kifid Kennis vindt u een nieuw kennisdocument. ‘Erkent de verzekeraar terecht aansprakelijkheid na aanrijding?’. Het kennisdocument gaat over situaties die ontstaan na een aanrijding. Welke vrijheid heeft de verzekeraar en in hoeverre moet hij het belang van de klant, de consument, in het oog houden? Wat kan een consument zelf doen en wat moet hij vooral niet doen?

Doel van Kifid Kennis is om geïnteresseerden inzicht te geven in de manier waarop Kifid met klachten over een bepaald onderwerp omgaat. Op Kifid Kennis is naast ‘Erkent de verzekeraar terecht aansprakelijkheid na aanrijding?’ informatie te vinden over de volgende regelmatig voorkomende situaties:
  • Zelf geld overboeken naar een oplichter (over online oplichting)
  • Problemen met geld- en stortingsautomaten;
  • Bagage gestolen, maar verzekeraar weigert uitkering;
  • Ontslag uit de hoofdelijke aansprakelijkheid;
  • Nieuwe verzekeringspolis met (veel) hogere premie.
De gehele reeks kunt u vinden via: https://www.kifid.nl/category/kifid-kennis/

Kifid Kennis- Erkent de verzekeraar terecht aansprakelijkheid na aanrijding?: https://www.kifid.nl/erkent-de-verzekeraar-terecht-aansprakelijkheid-na-aanrijding/
 
Geplaatst op 02-12-2020

< VorigeVolgende >


Share on: