Sedgwick heeft een strategische rebranding aangekondigd

Sedgwick, de wereldwijde marktleider op het gebied van schade-expertise, risicobeheer en claimbehandeling, lanceert een strategische rebranding. De nieuwe merkidentiteit toont aan hoe de dienstverlening en investeringen in vernieuwende technologieën toenemen.

De rebranding omvat een moderne visuele uitstraling, een duidelijke boodschap en een strategische positie die aansluit bij de doelstellingen van Sedgwick. ‘’Onze kernwaarden, servicegerichtheid en focus op maatwerkoplossingen blijven onveranderd, ondanks deze aanpassingen.’’
 
Vanaf maart 2025 zal de nieuwe merkidentiteit geleidelijk worden geïntegreerd in alle communicatiekanalen. Klanten en partners worden actief geïnformeerd over belangrijke ontwikkelingen.
 
"Met deze ontwikkeling verbeteren we onze klantgerichte benadering en creëren we vernieuwende oplossingen. Wij verheugen ons op deze nieuwe fase en waarderen het vertrouwen van onze klanten en partners."
Geplaatst op 11-02-2025

< Vorige


Share on: