Samenwerking Allianz Direct met Tim en Tom Coronel stopt

Allianz Direct (sinds vandaag de officiële nieuwe naam van Allsecur) neemt afscheid van Tim en Tom Coronel. De twee broers waren jarenlang het boegbeeld van het merk. Omdat Allianz Direct zich breder wil profileren dan alleen autoverzekeringen en een internationaal karakter krijgt, is besloten om na zeven jaar de samenwerking met de autocoureurs te beëindigen.

Doei Doei
Tim en Tom zijn nog tot en met december in de reclamecampagnes van Allianz Direct te zien, om deze naamswijziging onder de aandacht te brengen bij consumenten. Ron Adams, Marketing & Sales Manager bij Allianz Direct: "We zijn Tim en Tom enorm dankbaar voor hun tomeloze inzet en energie de afgelopen jaren. Mede dankzij hen is het merk Allsecur uitgegroeid tot een begrip in Nederland. De twee iconen waren een belangrijk ingrediënt voor impactvolle campagnes, met als kers op de taart het winnen van een Loden Leeuw en een Effie.”
Geplaatst op 16-10-2019