Turien & Co. maakt gebruik van communicatieplatform Postex

Turien & Co. Assuradeuren maakt gebruik van het Postex communicatieplatform voor het automatiseren van klantcommunicatie. Turien & Co. heeft een groot aandeel gehad in de doorontwikkeling van de Postex module en heeft hiermee een basis gelegd voor verdere uitbreiding van deze berichteninfrastructuur voor assurantieadviseurs.

Turien & Co. biedt hierdoor zijn adviseurs een digitale omgeving voor de postverzending. Binnen de Postex adviseursmodule kunnen aangesloten assurantieadviseurs berichten inzien, opslaan, exporteren en archiveren. Daarnaast wordt er vanuit de verschillende communicatiekanalen automatisch verwezen naar de actuele polisvoorwaarden. Postex geeft adviseurs inzage in door de eindklant uitgevoerde acties, zoals iDEAL-betalingen, gewijzigde communicatievoorkeuren, het downloaden van polissen, groene kaarten en polisvoorwaarden. Turien & Co. heeft het Postex-platform geïmplementeerd voor zowel tussenpersoonincasso als maatschappij-incasso en houdt rekening met wensen van de aangesloten adviseurs.
 
“Postex is wat betreft het optimaliseren en automatiseren van werkprocessen een uitstekende oplossing. De integratie met het applicatielandschap zorgt ervoor dat de communicatie naar onze adviseurs en naar relaties soepel verloopt. Het aanleveren van de benodigde documenten is eenvoudig en door de gebruiksvriendelijke interface kunnen onze medewerkers en aangesloten
adviseurs gelijk aan de slag,” aldus Pieter van den Bos, Manager ICT & Facilitair van Turien & Co.

 
Geplaatst op 07-06-2019