Faster Forward koppelt Elements-software met Postex

Door de beschikbaarheid van de koppeling kunnen Elements-gebruikers het aanbieden en volgen van documenten, brieven en facturen volledig automatiseren.

Op basis van ingevoerde tarieven werden facturen al automatisch opgemaakt in Elements en kunnen deze met behoud van de huisstijl worden aangeboden via diverse kanalen. Postex kan digitaal documenten aanbieden in de vorm van een e-mailbericht of aflevering per post faciliteren via PostNL. Het is mogelijk om dit via een  iDEAL-betaalverzoek aan te bieden.

Inzicht en volgen
Het Postex-platform biedt adviseurs toegang om de acties rondom de aangeboden documenten te volgen. Postex  geeft de adviseur inzage in onder andere het lees- en betaalgedrag van de klant.


André van Nieuwenhuijzen: “We merken dat adviseurs zich meer en meer focussen op adviseren en ontzorgen. En niet op de administratieve rompslomp die het met zich meebrengt. In samenwerking met onze klanten zijn we zo in contact gekomen met Postex. Met de gerealiseerde koppeling bieden we de adviseur de mogelijkheid om het aanbieden van documenten en berichten volledig te automatiseren.”

Er is onder andere samengewerkt met Ruben Messak, Manager Operations bij Financieel Fit. Ruben: “De mogelijkheden van Postex om onze klantcommunicatie via meerdere kanalen, zoals e-mail en post, te automatiseren heeft ons veel voordelen opgeleverd. Daarnaast is het platform zeer intuïtief in gebruik. Bovendien wordt de iDEAL-betaaloptie zowel door ons als door onze klanten enorm gewaardeerd.”
 
Geplaatst op 03-05-2019