Gouden Oor Erkenning voor DAS

Rechtsbijstandsverzekeraar DAS heeft de Gouden Oor Erkenning niveau 1 behaald. Dit heeft DAS onder andere te danken aan persoonlijke en oprechte betrokkenheid van de gehele organisatie bij klacht- en feedbackmanagement.

Foto v.l.n.r.: Ron van Kesteren (Stv), Sandra Platteel (Servicemanagement DAS), Annet van der Sandt (Rechtshulp DAS), Esther van Eijk (Servicecenter DAS)

Directieleden van DAS bellen bijvoorbeeld regelmatig klanten en behandelen daarbij ook eventuele klachten. Dat levert een goed beeld op van de ervaringen van klanten én van klachtbehandelaars. Ron van Kesteren, directeur van Stichting toetsing verzekeraars: "Wij feliciteren DAS van harte met deze welverdiende Gouden Oor Erkenning!"


Hanneke Jukema, CEO van DAS: "Wanneer je zoals DAS juridische hulp toegankelijk wil maken en houden voor iedereen, betekent dat ook dat je jezelf open moet stellen als klanten zich kritisch opstellen of een klacht hebben. Daarmee kunnen wij onze klanten  blijven helpen op een manier die aansluit bij hun wensen en behoeften. Ik ben trots dat de manier waarop wij dit doen De Gouden Oor Erkenning voor DAS oplevert. Ook omdat dit erkenning is voor de manier waarop onze medewerkers zich hier iedere dag voor inzetten."

 
Ook voorzitter van Stichting Gouden Oor Eric de Haan feliciteert DAS met de Gouden Oor Erkenning: "Prijzenswaardig hoe DAS de stem van de klant steeds beter in alle geledingen van de organisatie laat doorklinken en zo steeds klantgerichter weet te werken."
 
Stichting toetsing verzekeraars en het Gouden Oor
Met het Gouden Oor kunnen organisaties zich nog verder ontwikkelen in klantbeleving en het integreren van de stem van de klant in hun organisatie. Kijk voor meer informatie over de Gouden Oor-audit door Stichting toetsing verzekeraars op www.keurmerkverzekeraars.nl/GO. Voor meer informatie over het Gouden Oor, zie: www.goudenoor.nl. Daar vindt u ook de organisaties die een Gouden Oor-erkenning hebben gekregen.

Geplaatst op 25-04-2019