Closure en Nostimos gaan samenwerking aan

Samen zorgdragen voor een passende afronding van abonnementen na overlijden, dat is in een notendop wat het bedrijf Closure doet. Een online platform waar een nabestaande alle contracten, abonnementen en online accounts van een overleden dierbare kan opzeggen. Nostimos ziet in deze dienstverlening een meerwaarde en biedt deze service daarom ook aan bij klanten waar de situatie er zich voor leent.

Waar eerst elk bedrijf afzonderlijk gecontacteerd moet worden, kan dat nu op één centrale plek via de website van Closure. De opzeggingen bestaan uit abonnementen bij telecombedrijven, vaste lasten zoals gas, water en licht, bankzaken, goede doelen, verzekeringen, maar ook sociale media. Bij het opzeggen van al deze contracten en accounts komt heel wat kijken.
 
Dienstverlening van toegevoegde waarde
De dienstverlening van Closure past goed bij de dienstverlening van Nostimos Letselschadedeskundigen. Closure neemt nabestaanden veel werk uit handen tijdens een emotionele tijd. Juist bij de afwikkeling van overlijdensschade doet Nostimos er alles aan om nabestaanden goed bij te staan. Naast het verkrijgen van schadevergoeding is een persoonlijke aanpak, gericht op het wegnemen van zorgen, belangrijk. “Als nabestaande weet je nu vaak niet wat je allemaal moet doen. Door onze dienstverleningen te combineren kunnen wij hierin helpen en pakken wij een groot gedeelte voor de nabestaanden op,” aldus Chantal van der Velde, oprichter van Closure.

 
Geplaatst op 01-04-2019


Share on: