Vernieuwd Adfiz Prestatie Onderzoek opgenomen in MoneyView-vergelijkers

Met ingang van deze week zijn de onlangs vernieuwde Adfiz scores beschikbaar in de vergelijkers van MoneyView. Adfiz is onlangs overgestapt van beoordelingen op basis van een schaal van 1 tot 10 naar de Net Promotor Score (NPS). Bij de NPS-methodiek wordt de vraag beantwoord in hoeverre adviseurs een bepaalde aanbieder bij anderen zouden aanbevelen. Alle gebruikers van de MoneyView ProductManager, MoneyView Advisa en MoneyView Selector hebben voortaan de beschikking over deze ‘vernieuwde’ Adfiz-scores.


Nu ook hypotheekaanbieders beoordeeld
Met de introductie van de NPS-methodiek werd het Adfiz Prestatie Onderzoek meteen ook uitgebreid met de beoordeling van hypotheekverstrekkers, een uitbreiding waar véél behoefte aan was. Voortaan heeft iedereen met toegang tot de hypotheekmodules van MoneyView meteen ook inzichtelijk in hoeverre (collega-)adviseurs hypotheekverstrekkers aanbevelen dan wel ontraden.


Er kunnen nooit teveel beoordelingen zijn
De waarde van het Adfiz Prestatie Onderzoek wordt uiteraard groter naarmate er méér adviseurs zijn die hun oordeel willen delen. Adfiz wil dan ook graag de respondentenbasis nog verder verbreden. Adfiz-directeur Enno Wiertsema: “Wij willen de introductie van onze vernieuwde methodiek binnen de MoneyView-vergelijkers graag aangrjipen om een oproep te doen aan álle adviseurs in Nederland, of ze nu aangesloten zijn bij Adfiz of niet: Doe vooral mee aan het Adfiz-prestatieonderzoek en help mee om onze branche verder te verbeteren.”

Aanmelden voor deelname aan het AdfizPrestatieOnderzoek kan via https://apo.cys.group .

 
Geplaatst op 15-03-2019