Nieuwe scores voor Verzekeraars worden 13 november bekendgemaakt

Op 13 november is het zover dan worden de nieuwe scores voor Verzekeraars in Beeld bekendgemaakt! Hoe goed scoren verzekeraars dit jaar op klantgerichtheid ten opzichte van vorig jaar? Wie staat dit jaar op nummer 1? Wie zijn de stijgers?

Houd VerzekeraarsInBeeld in de gaten en vanaf 13 november is bekend hoe goed alle verzekeraars scoren.  
En gebruik ook de Vergelijker om verzekeraars met elkaar te vergelijken.


Jaarlijks onderzoek
Het onderzoek, in opdracht van het Verbond uitgevoerd door Kantar TNS, geeft de scores weer die klanten van verzekeraars geven aan zes aspecten van klantbediening: klantgerichtheid, deskundigheid, contact, duidelijkheid, vertrouwen en tevredenheid. De ruim 10.000 deelnemers aan het onderzoek mochten een cijfer geven van 1 tot 10. De gemiddelden hiervan vormen de ranglijst. Daarnaast zijn bijna 4.000 klantreactiesopgenomen op de website.

Margret Wallaard; bron gegevens Verbond van Verzekeraars
Geplaatst op 07-11-2018