Verzekeraar biedt 44 klussen

Centraal Beheer lanceert vandaag de Klushulp, een nieuwe dienst in het groeiende aanbod van diensten naast verzekeringen. De Klushulp gaat van start met 44 veel voorkomende klussen die gedaan kunnen worden. Dit wordt later uitgebreid.

Uit onderzoek, uitgevoerd in opdracht van Centraal Beheer, blijkt dat klusjes in - en om het huis gemiddeld twee jaar blijven liggen. Dat geeft irritatie en een onrustig gevoel. Met de Klushulp helpt Centraal Beheer klanten én niet-klanten om deze klussen snel, goed en betrouwbaar te regelen. De Klushulp biedt betrouwbare vakmannen aan, online in te plannen naar het tijdstip dat de klant schikt. En met de garantie dat als het onverhoopt niet goed gaat, er voor een oplossing wordt gezorgd.

Goede vakmensen zijn vaak lastig te vinden en hebben het ook druk. Via Centraal Beheer kunnen mensen snel een kwalitatief goede klushulp vinden. Centraal Beheer werkt hiervoor samen met startup Zoofy. De meest voorkomende klussen kunnen door een vakman uit de buurt worden gedaan. Denk aan CV-onderhoud, plinten leggen, gootsteen/afvoer ontstoppen en de vaatwasser repareren. Maar ook lichtschakelaars maken, een lamp ophangen of een radiator verplaatsen behoren tot de mogelijkheden. De vakmannen kunnen op maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 21.00 uur worden ingepland en in het weekend van 9.00 tot 17.00 uur.

Eerder dit jaar is de dienst Telefoonreparatie gelanceerd, waarmee mensen hun telefoon kunnen laten repareren op een locatie naar keuze. Andere diensten die Centraal Beheer biedt zijn de autoschadeherstel service en de pechhulp on demand RoadGuard. 
Jan Schrijver; bron gegevens en foto Achmea
Geplaatst op 24-09-2018