Centraal Beheer biedt telefoonreparatie

Centraal Beheer introduceert een dienst voor telefoonreparatie. Deze dienst is ook voor degenen die geen polis bij de verzekeraar uit Apeldoorn hebben lopen. 88% van de smartphonebezitters heeft geen aparte verzekering voor schade aan de smartphone. 53% laat een schade repareren.

83% procent van alle Nederlanders heeft één of meer smartphones in bezit. De meest voorkomende schade aan de smartphone is een kapot scherm door vallen of stoten (56%). 

Reparateurs uit netwerk
Marteyn Roose, directeur bij Centraal Beheer: “De markt voor reparatie kent veel aanbieders en grote verschillen in prijs en kwaliteit. Door gebruik te maken van herstellers uit ons netwerk kunnen we zorgen voor een goede prijs-kwaliteitverhouding en weten we dat de reparateurs betrouwbaar zijn", aldus Roose. Via deze webpagina van Centraal Beheer kan een reparatieafspraak worden gemaakt. Reparatie kan op een servicepunt of op een locatie die voor de gebruiker handig is, bijvoorbeeld thuis. Herstel gebeurt alleen met originele lcd-schermen en met 12 maanden garantie.

Veranderende klantbehoeftes
Centraal Beheer stelt de eerste verzekeraar te zijn die deze dienst aanbiedt en zegt hiermee in te spelen op veranderende klantbehoeftes. Roose: “Met de dienst Telefoonreparatie kunnen wij iedereen helpen. Of je nou bij ons verzekerd bent of niet. Dat past bij de koers van Centraal Beheer. Wij willen altijd een oplossing kunnen bieden. Zo hebben wij vorig jaar de Schadeherstelservice voor auto’s geïntroduceerd om snel en eenvoudig een keuze te maken voor een goede hersteller bij schade die niet onder de verzekering valt. En we hebben een on demand pechhulpdienst RoadGuard als alternatief voor pechhulpverzekeringen- en lidmaatschappen."
Jan Schrijver; bron gegevens en afbeelding Centraal Beheer
Geplaatst op 15-05-2018