Adfiz zet focus op 'Aandacht voor de klant'

Groeien bij bestaande klanten. Bij Adfiz-leden blijkt dat, naast efficiencyverbetering, de topprioriteit voor 2018 te zijn, zo bleek uit de Adfiz Nieuwjaarspeiling. Om die reden is 'Aandacht voor de klant' het centrale thema tijdens het voor het derde achtereenvolgende jaar te houden Adfiz Particulier Platform.

Deze bijeenkomst vindt plaats op woensdagmiddag 11 april in Congrescentrum Antropia in Driebergen, van 12:30-19:00 uur.
Het thema van deze middag 'Aandacht voor de klant' houdt in dat er onder meer op in wordt gegaan 'hoe jij jouw klanten beter kan leren kennen en hoe je van een nieuwe klant een levenslange klant kan maken? En hoe je het vertrouwen binnen je bestaande portefeuille uitnut?'

Ronald Pont (FRWD) heeft onderzoek gedaan naar vertrouwen binnen de financiële branche en neemt de deelnemers deze middag mee in zijn bevindingen. Marco den Boer (directeur Blauwdruk Model) bespreekt hoe je totaalklanten creëert en behoudt. Aansluitend is er een paneldiscussie, zijn er expertsessies en is er een kennismarkt.  

Foto: Paneldiscussie vorig jaar tijdens het Adfiz Particulier Platform, met toen robo-advies als hoofdthema


 
Jan Schrijver; bron gegevens Adfiz
Geplaatst op 02-03-2018