Vernooij ziet InShared als 'data-hemel'

Maaike Vernooij (37) is in dienst getreden als Customer Experience Manager bij verzekeraar InShared. Vernooij heeft het doel om de positie van de verzekeraar "als voorloper op het gebied van klantbeleving" verder uit te bouwen.

Vernooij zegt, na gewerkt te hebben bij organisaties als OHRA en Delta Lloyd, voor InShared gekozen te hebben vanwege de  vooruitstrevende blik op digitalisering, automatisering en robotisering. "Customer experience staat al sinds de oprichting van het merk, negen jaar geleden, stevig op de agenda." Vernooij hierover: “Het is een data-heaven, wat mij eindeloze inzichten biedt om de klant te verrassen tijdens elk contactmoment. Bovendien kijk ik uit naar de multidisciplinaire samenwerking met data en IT bij InShared.”

"InShared zette het online verzekeren op de kaart door 100% digitale selfservice mogelijk te maken voor zijn klanten. Wanneer alle processen binnen een organisatie maximaal zijn geautomatiseerd, moet men extra goed opletten dat de klantervaring persoonlijk en relevant blijft. En dat kan!”, aldus Bettina Dalenoord, manager Marketing & Sales. “Customer Experience is waar merkbeleving en business samen komen."

InShared, is opgericht in 2009, is onderdeel van Achmea en is een zogenoemde 'online schadeverzekeraar', die naar eigen zeggen "verzekeren net zo eenvoudig heeft gemaakt als internetbankieren". 
Jan Schrijver; bron gegevens en foto InShared
Geplaatst op 22-02-2018


Share on: