Robin Roest van CED Repair wint prijs

Robin Roest, operationeel manager van CED Repair, is door het Nederlands Netwerk voor Kwaliteitsmanagement (NNK) uitgeroepen tot Business Improvement Manager van het Jaar.

De jury nomineerde hem omdat hij de initiator en drijvende kracht is achter CED Repair, dat "met een netwerk van zorgvuldig geselecteerde professionele herstel- en onderhoudsbedrijven en een zeer geavanceerd digitaal platform op een unieke manier schadeafhandeling én direct herstel combineert. Dat zorgt voor een totale verbetering van de bestaande dienstverlening". 
 
De jury roemde de resultaten van het business improvement project: van begin 2015 naar eind 2016 nam de NPS (Net Promoter Score) toe van 10 naar 50, daalde de schadelast per claim met 20% en groeide de omzet van CED Repair meer dan significant. 
 
Robin Roest kreeg de prijs uitgereikt tijdens het 8e Business Improvement Event op 15 juni in Amersfoort. Het NNK beoogt de leden die zich bezighouden met kwaliteitsmanagement, te ondersteunen en zo de kwaliteit van producten, diensten, processen en organisaties te versterken en bij te dragen aan een duurzame maatschappij. 
 
 
Bron: CED
Geplaatst op 16-06-2017


Share on: