LeasePlan start internationale campagne met bekend gezicht

LeasePlan lanceert vandaag een marketingcampagne met de bekende Engelse presentator Richard Hammond (o.m. bekend van Top Gear en van The Grand Tour). Het bedrijf wil met de internationale campagne zijn commitment benadrukken om 'What's next' in mobiliteit te kunnen bieden volgens een 'Any car, Anywhere' service.


Tex Gunning, CEO van LeasePlan, wijst op de halve eeuw ervaring die het bedrijf heeft met de dienstverlening op het gebied van autoleasing. Op basis van die rijke ervaring is het bedrijf prima gepositioneerd om volledige flexibele mobiliteitsconcepten te bieden. LeasePlan heeft in dit kader de strategie aangekondigd genaamd 'Digital Power of One LeasePlan'. Een component van de strategie is het gebruik van digitale intelligentie technologieën. Deze groeiende digitale capaciteiten kunnen ook worden ingezet voor een rechtstreekse klantbenadering met betrekking tot de 300.000 auto's die bij het bedrijf jaarlijks worden ingeleverd. 

De kern van de campagne is een 3 minuten durende film, die de missie van LeasePlan tot uiting moet brengen. Ook worden in de campagne verschillende nieuwe proposities geïntroduceerd. 
Jan Schrijver
Geplaatst op 16-10-2017